We werken met een nieuw computersysteem. Hierdoor kan het zijn dat de wachttijden tijdelijk langer zijn dan u van ons gewend bent. Bekijk voor meer informatie.
NL
Menu Sluit

Patiëntenomgeving Uw Zorg Online

Met het patiëntenportaal Uw Zorg Online regelt u eenvoudig uw gezondheidszaken, op het moment dat het u uitkomt. U hoeft hiervoor niet te bellen of langs te komen. Het portaal is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar. U kunt:

  • Herhaalrecepten aanvragen
  • Een medische vraag stellen aan uw huisarts, apotheek of praktijkondersteuner (e-consult) 
  • Afspraken maken met uw huisarts
  • Uw medisch dossier inzien, zoals overgevoeligheden en allergieën, uitslagen van onderzoeken en brieven en verwijzingen
  • Uw actuele medicatieoverzicht bekijken

Uw gegevens zijn goed beveiligd en alleen u en uw zorgverleners hebben toegang tot uw dossier.

Veelgestelde vragen

Hoe log ik in op Uw Zorg Online?

Om in te loggen op Uw Zorg Online, volg je deze stappen:

  1. Ga naar de Uw Zorg Online website of open de app.
  2. Klik op ‘Inloggen’.
  3. Kies of je wilt inloggen met DigiD of met je e-mailadres en wachtwoord.
  4. Volg de instructies op het scherm om je gegevens in te voeren.

Als je problemen ondervindt bij het inloggen, controleer dan of je e-mailadres correct is ingevoerd en of je wachtwoord juist is. Bij aanhoudende problemen kun je contact opnemen met de praktijk of de helpdesk van Uw Zorg Online.

Hoe maak ik een Uw Zorg Online account aan?

Als u bent ingeschreven als patiënt in één van onze huisartsenpraktijk en 16 jaar of ouder bent, kunt u gebruik maken van deze service. Om een account aan te maken, volgt u de volgende stappen:

  1. Ga naar Uw Zorg Online en zoek uw zorgverlener.
  2. Klik op de link van de patiëntenomgeving of op Inloggen.
  3. Kies ‘Maak een nieuw account’ aan en volg de stappen op het scherm.
  4. U ontvangt een e-mail met een activatielink. Deze e-mail zit mogelijk in het postvak Ongewenste e-mail. Klik hierop om uw account te activeren.
  5. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord. Vul de beveiligingscode uit de e-mail in.
  6. Klik op Zorgverlener toevoegen en zoek uw praktijk.
  7. Wacht op een bevestiging van uw zorgverlener om het account te koppelen (dit kan enkele dagen duren).

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Mocht u uw wachtwoord vergeten zijn, dan kunt u dit in de app en via de website van uw zorgverlener opnieuw instellen. U doet dat door het volgende te doen.

  1. Klik op ‘Inloggen’.
  2. Onder de velden voor e-mailadres en wachtwoord kiest u ‘Wachtwoord vergeten?’.
  3. Vul uw e-mailadres in en klik op ‘Code versturen’.
  4. Open uw e-mail en noteer de ontvangen verificatiecode.
  5. Vul de code in op het scherm en klik op ‘Verifiëren’.
  6. Kies een nieuw wachtwoord en klik op ‘Wachtwoord opslaan’.
  7. U keert terug naar het inlogscherm en kunt voortaan inloggen met uw nieuwe wachtwoord.

Contact
Inloggen patiëntenomgeving
Choose language
Dutch Dutch
English English