Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen en hechten veel waarde aan uw mening. Heeft u een compliment, feedback of een klacht? Laat het ons weten, zodat wij onze service kunnen verbeteren. Uw ervaringen helpen ons om de kwaliteit van de zorg te waarborgen. U kunt uw gedachten schriftelijk kenbaar maken via het onderstaande formulier. Zodra wij het ingevulde formulier hebben ontvangen, gaan wij uw klacht onderzoeken, mits er actie wordt gevraagd.
U heeft de mogelijkheid om het probleem persoonlijk met uw arts te bespreken en samen tot een oplossing te komen. Vaak kan zo’n gesprek verhelderend zijn voor beide partijen, en biedt het de arts en de praktijk de kans om van uw feedback te leren. Geef bij het maken van een afspraak aan de assistente door dat u een klacht wilt bespreken en meer tijd nodig heeft. Dit zorgt er vaak voor dat uw klacht op een bevredigende manier wordt opgelost. Mocht dit niet het gewenste resultaat opleveren, dan zal uw arts u in contact brengen met de klachtenfunctionaris van DOKh.
"*" geeft vereiste velden aan